Sunny day

Känner att jag har sånt flyt idag! Har t.ex. kommit på bästa planen för hur jag ska hinna med att plugga till onsdagens aktiekunskapsprov på bara två dagar. Men hur den fungerar kan jag inte skriva här för då kommer säkert någon viktigpetter som läser detta försöka stoppa mig, det bästa med den är i allal falla att jag inte behöver plugga speciellt mycket idag:) Kan inte bli bättre för känner att jag behöver en lugn kväll. Så, vad har jag mer hunnit med idag förutom att planera denna briljanta plan? Hhmm.. har tränat, varit i skolan och gjort ett besök hos tandläkaren. Känner mig riktigt nöjd! MEN.. känner att jag måste ha nått att se fram emot till helgen för att klara av denna vecka som är fylld med plugg. Ska jobba både lördag och söndag men jag måste planera in något annat också. Står mellan att försöka få med någon och gå ut och äta eller liknande eller att shoppa upp lönen som kommer på fredag. Lutar nästan åt det sista, eller varför inte både och? Ja, detta är nog nått jag måste fundera på! Men om jag skulle få exakt som jag vill så vill jag utomlands NU! Så någon som vill hänga på? Det enda du behöver göra är att betala;) Ciao.. Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0