No stress?

Känner mig något stressad över typ allt!! Fick veta idag att jag har nationella i svenska imorgon, härligt med tanke på Sandras skiva ikväll;) Så nu innan det beges till Södertälje och Camilla för att föra lite ska jag hinna med att förbereda mig inför provet imorgon, duscha, äta, göra mig i ordning och för att inte glömma.. hinna med bussen! Idag har ju som sagt Maija tagit körkort också:) Och grejen är att hon har lyckats smyga med det ända tills idag, bra gjort! Vill själv göra samma sak men är så dålig på att hålla såna saker hemligt så vi får se hur det går med det.. Det är jag också stressad över, körkortet! Känns som om det börjar bli dags att fixa det där nu, skulle dock vara mycket lättare om inte körskoleläraren ställde in stup i kvarten! Ja ja.. jag ska vell börja ta tag i saker och ting. Måste börja tagga till tills ikväll!!;)  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0