27 mars och snö?

Som alla andra vill jag bara skriva att jag verkligen HATAR snö.. vad är det här? Det är liksom april om ett par dagar och då ska det vara vår! Har dock hört att det ska bli betydligt bättre väder nästa vecka så håller tummarna på att det stämmer. Igår var jag iallafall på banken och fixade lite, bättre sent än aldrig känns det som!? Fast förstog inte mycket av det som sas men det är bara att nicka, se glad ut och hoppas på det bästa! Dagen har inte gått till nått vettigt direkt, var förbi gymmet men pga. skolan vart det inte ett långvarigt besök. Annars har det varit en lugn dag, ganska skön. Men har lovat mig själv att jag måste ta tag i allt som har med skolan att göra i helgen, vilket är en hel del! Kvällen får nog fortsätta i samma stil, hemma alltså. Har varit sugen på att gå ut i Sthlm i helgen, det var liksom ett tag sen! Men nu när jag börjat vänja mig med tanken att stanna hemma även imorgon vet jag inte hur jag ska göra.. Neej jag vill nog ut, trots vädret! Måste även lägga till att studenten närmar sig allt mer och så också Sandra, Ellas och min utlandsresa:D Ella har varit ganska duktig på att mejla länkar till olika hotell mm. Fler sådana tack!!;) Känns dock som om det är dags att boka nu tjejer!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0