14 Maj

De senaste dagarna har jag varit på jätte dåligt humör pga olika anledningar. Känner att jag inte alls varit trevligt mot någon nästan, även fast de inte förtjänar att jag är otrevlig, men de beror inte på dem. Bara så ni vet alltså. Hehe låter inte så bra kanske. Men så är det. Nu är det slut på det. Ska förbättra mig! Det är trots allt när som helst sommar, studenten och Grekland resa mm. Då kan man inte vara sur. 
 
I helgen har jag lovat mig själv att ha en lugn helg. Har tre prov och annat, måndag, tisdag och Onsdag så det måste pluggas den här helgen för mig. Men har ändå lite planer. Fast lugna planer såklart. Idag blire träna, äta på nancys, plugga och fira min kusin. Hon fyller 21. Grattis Grattis till dig Cissi! Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0