Cold desert

Igår blev det utgång i Sthlm och det var verkligen på tiden, kommer inte ihåg sist jag vär där. Jag har, som många andra, på något sätt lyckats fastna i Södertälje. Men nu har jag tagit mig loss och planerar inte att hamna där igen, med undantag från våran slutskivan. Och utgången blev som många andra, hände lite allt möjligt.. men jag har kommit fram till två saker. 1; Jenny är nog trots allt utlänning utan att hon själv vet om det. 2; Det är mer en fråga jag har.. när fick 40+:are för sig att de är okej eller att de ens har en chans i h*lvete när de stöter på tjejer som är minst 20 år yngre? Igår var nog alla ute och vi lyckades stöta på dem alla!? Kanske är det den ökända "40-års krisen", men hörni gubbar det är bara att inse.. det har aldrig hänt, händer inte och kommer aldrig att hända någonting så lägg ner. USCH säger jag bara! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det plugg som gäller. Det var allt för mig:)  Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0