Första dagen på jobbet

Första dagen på jobbet är nu avklarad. Massa stress men övervägande kul. Faktiskt ganska kul att stå i kassan och ta beställningar. Lärde mig en hel del nytt. Jag kom dit vrålhungrig och gick inte alls lika hungrig kan man säga. Nu kanske ni tror att jag proppade i mig mängder av hamburgare. Men nej, åt inte ett dugg. Lukten av hamburgare gör en inte lika sugen. Inte alls sugen faktiskt. Håret har inte heller den godaste lukten. Men cash får man. Det är det viktigaste! Är ganska slut. Ligger i soffan och lyssnar på Mr brightside med the killers. Åh vad jag älskar den låten. Ikväll blire melodifestivalen med Ella är det tänkt. Vi ska köpa massa ost och kex. Kommer bli chill. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0