I'm in love with a fairytale...

Vill få fart på det här med körkortet och jag börjar känna att det är på gång nu, men för att få det där kortet behöver man ju först klara av den där halkbanan. Och då många andra tycker det här verkar jätte kul och den roligaste delen av att ta körkort kan jag verkligen inte så nånting kul i det alls, jag fasar den dagen jag måste sitta i den där bilen och sladda runt. För ja, jag har gjort det.. det var i och för sig inte med flir de gångerna men min spontana reaktion är iallafall att släppa ratten och hålla för ögonen istället samtidigt som livet passerar revy. Det är bara att hålla tummarna på att det går bättre den här gången. Men en sak har jag tänkt på, vi har bokat den till den 4:e juni alltså dagen innan studenten. Tänk om jag krockar, slår mig och på så sätt skaffar mig en härlig blåtira eller nått liknande. Vet inte om det skulle matcha till min vita klänning? Känns så typick och såååå jag att klara av det sista dagen innan studenten!

Fast det är pinsamt så är det sant... även jag med många andra har fastnat för norsken Alexanders bidrag i Eurovision. Men kan man göra något annat än att digga med? Den som påstår det ljuger!  Amanda



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha hur ska jag våga åka med dig om du släpper ratten och blundar? herreguud det här kommer sluta illa...

2009-05-18 @ 21:24:20
URL: http://embracethis.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja du, det är på din egna risk!! Fast du är liksom illa tvungen nu;P Bara att hålla tummarna på att vi får uppleva våran student...

2009-05-18 @ 23:18:09
Postat av: Sandra

kanske tar någon annan och åker med om jag ser att du blir för nervös ;) man vill ju överleva liksom...

2009-05-19 @ 11:08:58
Postat av: amanda

överlever gör du nog... mer kan jag dock inte lova!

2009-05-19 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0