Jag är en vampyr

Jag måste väl erkännda det... ibland är jag så sjukt korkad! Eller jag vet inte om man kan kalla det "korkad" men ibland blir jag abra så trött på mig själv. När det kommer till pluggandet t.ex., varför kan jag bara inte fatta? Eller något annat som jag stör mig på nu, jag har precis tappat bort min mobil för 188 151 121:e gången. Och grejen är att jag har absolut ingen aning vad jag la den sist och jag orkar inte leta mera nu heller och med hänsyn till mina kära småsyskon som precis gått och lagt sig har jag, gullig som jag kan vara, stängt av på ljudet. Så att ringa den kommer ju inte på fråga direkt!?

I sommar ska jag även se Erik Hassle:D Men jag har tänk på en sak, en sak som jag måste få reda på nu nu nu... Uttalar man det "Hassle" eller "Hassel"?  Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag dör när han sjunger ordet LYSER. lyssna på det!!!!

2009-05-19 @ 20:33:31
Postat av: Sandra

kommer Erik hassle till Hultan? :)

2009-05-19 @ 20:35:56
Postat av: Anonym

nej det tror jag inte.. men man säger hassle iaf för jag youtubade på det! hittade ett klipp från p3:) PEACE jenny

2009-05-19 @ 20:43:24
Postat av: pinit

okej jo det kanske han visst gör då..... :$

2009-05-20 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0