Kos + Hultsfred = sant!

Vissa kanske undrar om jag försvunnit? Men nej det har jag inte:) Vet inte varför det inte blivit av med någon uppdatering.. Hade massa ideer vad jag kunde skriva om för bara en liten stund sen men de försvann lika snabbt! Egentligen har det inte hänt nått speciellt sen sist. Eller jo, vi har ju bokat resa till Kos:D men det vet ni ju redan, sen är även Hultan spikat tills i sommar, det blir att "kränga" godisremmar ännu en gång!!!!! Och åh fy fan vad kul det ska bli.. lera, smuts, svinkalla nätter, obekväma sovsäckar, bajamajor, hemska baksmällor, dagar utan en riktig dusch, timlånga arbetspass och jag kan inte LÄNGTA MER:D Jag kan alltså medela att Operation-hitta-hultan-eva är nedlagt, hon är äntligen funnen! Vad var det jag sa? Och tänker aldrig släppa taget om hennes nummer igen... någonsin! Bland det bästa jag har;p  Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0