Måste man jobba?

Gud vad skönt det är och vara ledig.. tyvär är ju inte jag helt ledig. Har en riktigt skithelg framför mig med jobb tre dagar i rad. Och inte nog med det, har de värsta passen man kan ha också. Idag t.e.x. börjar jag 17.00 och slutar 00.00 vilket gör att jag, nykter, ska ta nattbussen med alla andra fyllon hem till Järna. Hatar det! Körkortet kan inte vara mer efterlängtat i såna här lägen. Men men, efter den här helgen ahr jag bara ett skitpass kvar sen är jag ledig i nästan en månad:D Livet är skönt ibland!!!!! Ska njuta av varje dag, varje minut när jag är ledig! Så hemskt är det inte, men jag hatar bara att ta mig dit och hem, väl där är del väl helt OK! Nej nu är det dags att göra mig iordning, hade tänkt dra en snabb runda på stan i Södertälje och köpa mina skor vilekt inte blev av igår:D  Amanda



Kommentarer
Postat av: sandra

du menar mina skor ;)?

2009-05-22 @ 13:44:42
Postat av: amanda

när blev det dina skor?;P

2009-05-22 @ 15:09:49
Postat av: Sandra

Det är bådas då, överens? För jag kommer ju också köpa sånna :P

2009-05-22 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0