Nu kan du få mig så lätt

Klockan är snart nio och det känns så grymt skönt att den här dagen är så gott som över, eller att den bara har det bästa kvar iallafall... Dagen har verkligen varit planerad från morgon till kväll;
08.15: Aktiekunskap
09.30: Risketta på körskolan i 3 timmar(!)
12.30: Lunch
13.00: Naturkunskap B prov
14.30: Matte C
15.30: Svenska C. retorik tal
17.00: Jenny och jag bestämmer oss för att ge blod

Egentligen är jag stolt att jag ens har orkat med en sån här dag, men mest stolt är jag nog över sista punkten. Jag ska faktiskt ge blod, tro det eller ej. Tanken var att bara Jenny skulle göra det, eller det var iallafall min tanke, men på något sätt drogs jag också med i det där. Jag längtar tills nästa gång vi ska dit då man faktiskt får en present:)
  Men men, nu är det ju trots allt helg:D Och känner att skolan börjat lugna ner sig något med alla prov och uppgifter som har varit på sistone. Nu är det faktiskt bara exakt 16 dagar kvar till studenten:D Amanda



Sommarkänsla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0