Skor

Idag har jag hittat mina studentskor. Jag är riktigt nöjd. Hade köpt ett riktigt riktigt fina från Bianco för ett par veckor sen. Men kom på att de var alldeles för höga. Så går det när man är lång. När det kommer till skor med klack är  det ända tillfället jag önskar jag vore kortare. De skorna jag ska ha nu ser nästan likadana ut fast typ 3 cm kortare. De förra var 14 cms. Igår vart det klippning och färgning. Bra, fast mycket kortare. Sånt man får ta när man är beroende av plattång. Jag och Ella bestämde oss på kvällen att vi skulle hämta Amanda på jobbet. Vart en fika där sen körde vi runt stan med hög musik och nedvevade rutor. "Coola" vi var asså. Tror inte jag skrattat så mycket på länge. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0