Sommarhelg!

Det har ju varit långhelg den här veckan och åh så skön den har varit. Det började ju på torsdag med mösspåtagning och allt som det redan har skrivits om. På fredag var det relativt lugnt, berodde nog mest på dagen innan. Men trots att det var en sk. "bakisdag" gillade jag den ändå! Jenny och jag tog en liten promenad och la oss sen på en brygga och sola, resten av dagen spenderades hemma! Sen var det ju lördag.. och då vi för tillfället har det bästa vädret någonsin bestämde jag, Camilla och Jenny oss för att ta vara det så vi begav oss in till våran huvudstad och satta oss i soliga Rålandshovsparken med picknick plus lite vin och jordgubbar. Glassigt? Mysigt var det iallafall, och en sån här helg är vad jag kallar en riktig sommarhelg. Perfekt helt enkelt! Jag har dock lyckats dra på mig en förkylning, men den hoppas jag bli av med inom en väldigt kort framtid!  Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0