Stress, stress, stress...

Jag har har inte gjort mycket annat än att plugga de senaste veckorna känns det som. Dagarna är planerade från och med att jag stiger upp till att jag går och lägger mig, börjar bli något tröttsamt men om jag följer mitt sk. "pluggschema" till punkt och pricka ska jag nog vara helt färdig efter nästa vecka. Min tanke är att helgerna ska vara heliga, alltså inget plugg men det kommer inte funka denna helg inte.. Men vad ska man göra, bara tre veckor kvar till studenten nu så jag får väl offra mig?
  Nog om skolan.. det enda jag egentligen tänker på är sommar!! Eller för att vara mer precis så tänker jag bara på resan till Kos och Hultan. Vet inte om man kan längta mycket mer än såhär. Alla kläder jag ser tänker jag på om det skulle passa till resan, hör jag någon låt föreställer jag mig när vi ligger på stranden i soliga Grekland och bara steker. Så nu vill jag att tiden ska gå så fort som möjligt så att THE DAY(studentdagen) kan komma någon gång, sen är det bara att njuta av att ha abslout inga läxor att göra;D Nu bär det av till mitt underbara jobb som jag ska spendera hela min kväll på... Amanda


Och denna unga dam sitter och skriver  på projektet trots att jag är till  absolut NOLL hjälp, TACK!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0