Tiden går sakta när man har tråkigt?

Just nu sitter jag i skolan och gör mest ingenting.. Är som sagt inte mycket kvar att göra nu så inte mycket annat man kan göra. Fast gud vad tråkigt det är att sitta här själv.. hade körlektion tidigt imorse så det var bara att pallra sig upp trots att första lektionen börjar 1 1/2 timme senare. Det värsta jag vet är att vänta, jag hatar det! Och det är precis det jag gör nu.... väntar på folk, första lektionen, allt.. Känns som om jag väntar på nått eller någon hela tiden. Suck!!!!  Amanda

Kommentarer
Postat av: jenny

get a grip woman!!!!!!

2009-05-28 @ 12:08:24
Postat av: amanda

Och det är DIG jag syftar på!!!!!

2009-05-28 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0