am I wry? no

Idag har jag varit ledig med icke min sambo så jag har fått underhålla mig själv även idag. Började med att jag fick springa till Vinmonopolet efter att ha vaknat ett par timmar försent. Sen inhandla lite saker på våran nya "favoritaffär" Kiwi. Sen... ja då har jag inte gjort så mycket mer. Jo, jag har faktiskt städat. Och duschat, det får vi inte glömma. Folk börjar sakta men säkert komma igång här i lägenheten och även jag måste väll börja tagga till lite. Sandra säger att anledningen till att hon inte bloggar är att hon inte har nått att blogga om då hon gör samma saker hela tiden. Men titta Sandra, TAADAA! Även en dag som denna kan få ett inlägg.  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0