Catching

Min fredagskväll har sett ut såhär, Jobb, the hills och körkortsbok. Yeeeey! Men jag klagar inte. Mer pengar till Resan. Catching. På tal om resan. Ella och jag har äntligen bokat. Vi har pratat om det hur länge som helst och nu i veckan tog vi tag i oss själva. Jäklar vad nervig man var bara av att klicka på knappen boka. Men kändes grymt när allt var klart. Låter lite töntigt men det här är stort. Så den 31 januari lämnar jag och Ella Sverige för något mycket roligare. Vi lämnar även Sverige nästa lördag också btw men det här är lite större. Ska bli så jäkla skönt att lämna slöddertälje för ett tag ( ursäkta namnet, men jag står inte ut längre). Jag vill bara bort bort bort. Ella, jag vill åka nu! Okej kanske inte just nu men åååh vad jag längtar bort.  Sandra

Kommentarer
Postat av: ella

åååh jag vill åka nu nu nu!!! :D

2009-11-22 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0