I´m gonna blame it on you

Trodde ni jag dött? Nej jag lever. Bara inte haft lust att blogga. Inte haft någon inspiration faktiskt. Men har hänt en hel del sen sist. Jobbat som en tok, café opera, mys och gos och sen mer utgång på det. Jaa var väll det. Idag har jag spenderat dagen i skärholmen och skype i timmar med en massa gullungar. Var på tok för länge sen jag pratade med sara. Var super kul att höra din röst! Känns ju precis som man pratar face till face ju. Skype is the shit. hö.hö. En tripp till Norge har också blivit planerad. Det var det. Ska bättra mig på uppdateringen nu. Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

och nu ska de fan bli oftare!!! :D pusssss!!

2009-11-16 @ 04:36:18
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa :D

2009-11-19 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0