One of those days

Idag vaknade jag förvånadsvärt pigg(?) trots att klockan stog på sju. Dock missade jag halva filmen som jag och Jenka kollade på igårkväll. Funderar starkt på att hacka mig in på hennes data då hon ska jobba ända till NIO?!?! Har försökt fått tag på henne hela dgen, men icke! Istället hittade jag en lapp på min säng när jag kom hem, jag gillar lappar. MEN.. nu måste jag underhålla mig själv i ca 5 timmar, hur ska detta gå? En runda på stan kanske? Vi har ju lovat varandra att inte shoppa och det har jag faktiskt hållt. Men vad Jenny inte vet är att jag har spanat in ett "plagg" för redan en vecka sen så jag har ju liksom haft tid att tänka över det här. Och den är min! Och eftersom Jenny inte slutat förens om fyra-fem timmar och på så sätt inte kan läsa bloggen finns det ingen som kan stoppa mig!!!!! WOHO! Men nu till den stora frågan... vad blir det till middag?  Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0