say what?

Idag är det måndag. Idag har jag jobbat min första dag på nya jobbet. Idag har vi gjort vårat fjärde besök till Ikea på mindre än två veckor. Men nu till det viktiga... idag har Jenny vräkt ut sig ett par riktigt sköna citat. Och de flesta har faktiskt gått i samma tema tro det eller ej!

Jenny planerar ju en tripp hem till vårat kära Sverige inom de närmaste dagarna. Jag försöker försäkra mig om att hon verkligen kommer tillbaka och inte lämnar mig ensam här Norge.
Jenny:
Vad skulle du säga om två negrer kom och hämta alla mina grejer helt plötsligt?  (?)

Lite senare...

Jenny:
Du, vad heter den där negern?
Jag: Bob Marley?
Jenny: JA!:D

Det sorgliga i det hela är att det antagligen bara är vi två som tycker det är kul och att jag faktiskt fattade vem hon syftade på!  Amanda


Kommentarer
Postat av: jemps

JÄVLA BAJSFEJS hahahaha

2009-11-16 @ 23:43:41
Postat av: camijaa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

asså dagens skratt!!!

2009-11-17 @ 01:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0