Sista måndagen

Ni vet de där tre brorsorna som var så poppis när man var liten? Åh vad heter dom... Hanson??! (Tacka gud för google) Iallafall.. när jag var liten fick jag en CD med dom. Och jag absolut hatade dom, jag mådde illa när jag hörde dom, såg dom eller hörde talas om dom. Och det gör jag än idag. Fråga mig inte varför, men känns de inte lite creepy? Eftersom deras "glanstid" har varit över sen länge har jag ju kommit undan ganska lätt. Tills idag... min kära lillebror hittade skivan som han nu spelar på högsta volym. Så nu mår jag illa igen. Ett par sköna citat har dock kommit tack vare skivan. Lillen vägrar sänka volymen för att hög musik gör hon "lycklig". Min fråga var då;

Jag: Vet du ens vad lycklig betyder?

Filip: Lycka är när man får bada naken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0