Until the sun goes down

Som ni vet har min bloggpartner/ wingman/ barndomsvän /bästakompis / Supakompis /frugan, aa jag kan hålla på i evigheter... lämnat oss för norge. Så nu får ni läsa från två olika länder. Sorgligt är det. Men de kommer ju tillbaka. Jag funderar skarpt på att hitta två nya Amanda och Jenny så länge medans de är borta och dumpa dom sen när orginalet är tillbaka. Tror jag aldrig varit så smart. Frågan är nu bara vart jag ska leta. Förslag uppskattas. Ikväll blir det ut och ta en öl med Ella. Jag hade lovat mig själv att ha vit helg den här helgen. Men nej nej. Så gick det med det löftet. Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja har lovat precis samma sak. från början skulle ja ha en vit vecka men de sket sig när ja drack öl me freja i torsdags. Sen skulle ja nu satsa på vit helg men icke, de vankas utgång ikväll ^^ vi e dåliga sandra!! hahaha :D

2009-11-07 @ 09:07:25
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja vi är dåliga!! skärpning..eller aa kommer ju ändå inte funka ;)

2009-11-08 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0