Waiting...

För första gången... någonsin! Ser jag faktskt fram emot att gå till jobbet. Jag vet inte varför, det är ju inte överdrivet kul att bara sitta i en kassa åtta timmar om dagen. Men åh, jag trivs verkligen. "Kollegorna", arbetsplatsen... jag gillar allt! Och efter den perfekta helgen här på kollektivet trivs jag här OCKSÅ! Ja nu känns det bra. Bara att hålla tummarna på att det håller i sig då jag ska spendera hela tre nätter här ensam då Jenny valt att lämna mig för Sverige i ett par dagar. Jag tror det! Tillbaka kommer hon ju med Sandra och Ella också. Och SOM jag längtar:D Jag är redan i full gång att få folk att tagga till här hemma. Usch, jag kallar ett kollektiv för "hemma". Fullt så bekväm är jag inte riktigt än. Men jag gillart!  Amanda



Egentligen vill jag inte skojja om den hät bilden, men... ungefär såhär kommer det se ut när mina tre vänner stiger in genom dörren på lördagmorgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0