We Own The Sky

Jag vet inte om det här är någon speciell fredag här i Oslo. Men alla är verkligen sjukt taggade. De är musik på högsta volym i varenda lägenhet, folk skriker, glas krossas och alla är allmänt dräggiga. Exakt som det ska vara helt enkelt! Hoppas att detta håller i sig till imorgon då det är våran tur. En annan sak jag måste lägga till att folk här i kollektivet har förvånadsvärt bra musiksmak för tillfället. SMK och Familjen är bara några smakprov på vad som har spelats. Ska försöka övertala Jenka på en favorit i repris från förra helgen. Tror inte hon bangar! På tal om Jenny.. hon är verkligen den personen som kan få mig på sämsta samt bästa humöret. Oftast det sistnämda, och detta lyckades hon med även idag trots att vi inte träffats. Istället möts jag av denna bild på mailen när jag kommer hem.  Amanda


Kommentarer
Postat av: Camija

HAHAHA ASSÅ VARJE GÅNG JAG GÅR IN PÅ BLOGGEN MÅSTE JAG KOLLA PÅ DEN HÄR BILDEN, O VARJE GÅNG SKRATTAR JAG LIKA MKT HAHAHAHA

2009-11-22 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0