Dags att komma ut?

Det är en sak jag inte har berättat. Men som rubriken lyder, det är dags att "komma ut" nu... Jag ska flytta! Jag ska faktiskt flytta till Norge! Oslo för att vara mer exakt. Det är spikat och klart! Hade bästa inlägget på g, men nu när jag tänker på det känns det bara konstigt. Jag ska liksom flytta hemifrån. Och visst, det är inte långt till Norge. Men det är fortfarande ett annat land? Detta toppar vi med att jag ska få en ny sambo. Eller ny och ny, det är ju inte som om jag har någon gammal sambo på lager. Men nu är det iallafall Jennys tur att försöka stå ut med mig. Lycka till Jenka, det lär behövas. Jajaaaa, nu vet ni det. Första veckan i november bär det av. Ha det!  Amanda


Kommentarer
Postat av: anna

Va ska ni jobba med ? :) varför flyttade ni inte till Maija ist? :)

2009-10-20 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0