Dansa med vapen

Inget nytt här. Eller joo lite nytt men känns för privat att berätta här. Har haft ledigt nu i två dagar. Och vet ni vad? Jag har ledig i ännu två dagar. Älskar det! Men börjar bli lite uttråkad nu. Har spelat sönder min spottify lista och gjort allt det där sköna med att vara ledig ggr 2. Vaknade klockan ett på vår nya soffa och åt ben and jerrys till frukost, tacopaj till lunch och världens godaste pankakor till middag. Nu vet ni vad jag ätit hela dagen. Kul för er! Höhö. Har fått världens längtan efter att se något live. Och det är precis vad jag ska göra på lördag. Maskinen. Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

å du har pratat me miiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!! :D de blev ändå ngn timmes konversation, greeeeat!! :D nu saknas bara skype ;) puss

2009-10-30 @ 03:51:24
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det har jag ju också :D:D <3

2009-10-30 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0