Sometimes I wish I could be the one fish that you choose out of all in the sea

Imorse när jag vaknade, eller imorse kanske är att ta i... på eftermiddagen? Hur som.. ser att jag fått ett antal sms. Den ena var från Jenny där hon berätta om att hon inte borstat tänderna, den andra var från Sandra där hon frågade om en leksak. VIKTIGT VIKTIGT tänkte jag och svarade direkt! Men så kommer vi till THE sms, en typ av sms som jag verkligen älskar från botten av mitt hjärta. Det var från Bossen och smset löd; "Du får vara ledig idag om du vill:)". Och vet ni, det vill jag faktiskt! Så nu sitter jag här och tänker vad jag ska göra på min lediga dag. Har väll inte fått någon ide jag kan skryta om riktigt än.. men det kommer!  Amanda


Kommentarer
Postat av: sandra

tönt jag låter som. Frågar om en leksak...

2009-10-13 @ 17:31:24
Postat av: amanda

du är en tönt:)

2009-10-13 @ 19:21:48
Postat av: amanda

du är en tönt:)

2009-10-13 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0