#="!/(=¤/#"!=

Jag hatar mitt jobb! I början av veckan gillade jag det... nu hatar jag det igen! Varför? Lönen. Under septembermånad hade jag absolut inget liv, det enda jag gjorde var att jobba, jobba och åter jobba. Och idag kommer lönen. Vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta. Detta får mig dock att må ännu bättre över att jag sagt upp mig. HA! Och jaa, nu kanske vissa tycker att jag borde räknat ut hur mycket jag skulle få i lön innan. Men det gjorde jag inte. Okej? Jag och pengar är inge bra kompisar. Eller så är vi alldeles för bra kompisar? Det kan inte bli värre, eller hur? Men jo då, detta toppar vi med äcklig mat till middag.  Amanda

Detta inlägg förtjänar inte ens en bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0