Hultsfred 2009

Det har ju gått ett tag sen Hultan i sommras, jag borde kommit över det. Eller hur? Saken är att har men en gång varit där kommer man aldrig över det. Det går inte. Jag vill inte komma över det. Jag älskar Hultsfred! Och på sistone har jag kommit på så mycket saker som är så mycket bättre med Hultan. T.ex. "kollegorna", då syftar jag mest på killarna. Varför ser inte killarna på jobbet ut så här hemma liksom? Suck! Sen maten... herregud. Just under den veckan på festivalen är det faktiskt tillåtet att svulla. Det saknar jag. Kläderna, alla ser bara så sköna ut. Spelar ingen roll vad de har på sig. Vissa har inte på sig nånting, men det spelar liksom ingen roll när man är på Hultsfredsfestivalen. Där är allt tillåtet! Alla är mer eller mindre dumma i huvudet och I LOVE IT! Alla människor borde vara så, fatta vad kul vi skulle ha! Folk här hemma är alldeles för pryda tycker jag...  Amanda



Detta var vad Jenka och jag möttes av varje gång vi valde att gå på de lite "finare" toaletterna... funderar på nått liknande här hemma. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0