tjugosjätte oktober tvåtusennio

Idag har det hänt grejer.. det ska ni veta! Jag har jobbat mitt tredje sista pass på jobbet (WOHO!), jag vakna först av alla i huset istället för sist, i princip hela min spelningslist på spotify har försvunnit (WOHO!), jag körde nyss vilse i dimman då jag skulle svänga in på våran gata som jag har bott på i över 10 år, jag ska nu fira min födelsedag med pappas sida och sist men inte minst. Det är min namnsdag idag, och på tal om det vill jag tacka för ALLA gratulationer som jag har fått idag. Vilket är noll. Men jag är inte bitter, jag ska ju få presenter!  Amanda

Och föresten gott folk, idag är det bara 8 dagar kvar tills den STORA flytten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0