You and Me

Igår, gott folk, jobbade jag med en djävulsk baksmälla och mensvärk från helvete. Om någon av er kanske funderat på att kombinera dessa två saker på en och samma dag, lyd mitt råd och GÖR DET INTE! Värre kombo får man fan leta efter.. det var inte kul! Jag kan inte ens tycka de var kul såhär i efterhand. Men i och för sig, om ni vill straffa er själva så go for it. Jag där emot har fått nog, aldrig mer! Baksmälla är inget för mig, det passar liksom inte min "image", inte mensvärk för den delen heller. Det måste verkligen varit en dum jävel som kom på dessa två påhitt.  Amanda



Som jag sagt förut, ett sånt här tråkigt inlägg behöver en fin bild. Det kompenserar liksom, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackeer

2009-10-04 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0