a lesson in crime

Hörrni föresten.. har ni sett att vi har bytt "profilbild", är det de man kallar det? Hur som... när Sandra bytte header och grejer kände jag att jag också ville fixa lite med bloggen och att byta profilbild är allt jag kunde lista ut hur man gjorde.. Sen råkade jag visst ta mig lite vatten över huvudet och det är därför bloggen ser ut som den gör.. så efter detta överlåter jag all design till Sandra. Varsågod, jag bjuder på det;) Det är för allas bästa!  Amanda



Det finns ju som sagt inte många bilder på bara mig och Sandra, så jag valde mellan denna och en annan... personligen tycker jag att jag gjorde ett bra val, eller vad säger ni? Sandra, kräver bättring på denna front!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0