Back on track!

Varför vi valt att "spärra" bloggen ett tag har sina orsaker... men nu orkar jag faktiskt inte med detta längre! Jag vill börja uppdatera igen så alla kan läsa så därför gör jag det. Mitt tålamod är inte det bästa nej. Nu är vårat mission att få tillbaka lite läsare. Sandra är du redo?
  Det är massa jag har velat skriva faktiskt... massa oviktigt! Precis som vanligt:) Jag har blivit bjuden på middag av Jenny, god tro det eller ej! Skaffat gymkort igen, vilket förklarar min haltande gåstil. Min träningsverk är inget att leka med.. Det var nog allt, kortfattat. Okej, så mycket var det väll inte. Men det kommer mera.  Amanda


Kommentarer
Postat av: Maija

Bra! Jag blev lite orolig där..

2009-09-23 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0