Don't bring me flowers after I'm dead

Sa jag inte det.. HULTAN 2010 BLIR AV!!! Åh det är såna här saker som verkligen kan göra ens dag. Och även kommer få mig att överleva vintern. Jag känner mig typ lycklig, fan vad skönt! Ja vad är det, 10 månader kvar? Men det är väll ingenting, tiden går fort när man har roligt och det ska jag se till att ha.
  På tal om något helt annat... eller det har med Hultsfred att göra egentligen. Jag är sjukt dålig på att laga mat! Och det är ingen överdrift på något sätt, matlagning och jag går helt enkelt inte ihop. Jag vet ingen annan som är så dålig som jag. Eller dålig ska jag väll inte säga. Jag vet bara inte hur man gör.. Men sen så slog det mig. När jag och Jenka jobbade under festivalen i sommras skulle vi en morgon fixa lite frukost hos dom vi jobbade för men kunde inte hitta äggkokaren. Han som vi jobbade förs lösning var att vi kunde sätta på vattenkokaren och sen hälla vattnet över ett par ägg. Detta, mina vänner, är ett bevis på att det finns människor där ute i världen som t.o.m. är sämre än mig på "matlagning"!  Amanda



Idag, på Stadium av alla ställen, slog det mig... jag och Erik Hassle är menade för varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0