Make it in time

Jag bor ju i en liten håla kallad Järna som ni flesta vet, och så även Sandra. Ett ganska bra bevis på detta är t.ex. att veckans stora nyhet här i våran lilla förort handlar om ett gäng älgar som slirar runt mitt uppe i "centrum". Detta fick Sandra och jag uppleva igår när vi tog en kvällspromenix då vi stötte på en av dessa älgar. Det var dock INTE kul, men vi kom iallafall undan med livet i behåll!
  Hur som helst.. dagen började bra. Sen blev den dålig. Sen sämst. Men nu är den bra igen:D Varför? Jag har choklad hemma.. fast det är inte därför. E. Hassle (min framtida man), spelar på tisdag. Och vem erbjuder sig att bjuda på en biljett till detta? Min älskade Jenka:D Vet du, ibland ÄLSKAR jag att du inte jobbar!  Amanda



Hon har så mycket pengar att det räcker och blir över... jag är bara kissnödig?


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha skönaste bilden, tagen av mig dårå :)

jag gillar jennys porr bild. du borde satsa på att bli miss slitz 2009 HAHA go sexy

o amanda no comments på dig haha

2009-09-27 @ 23:48:13
URL: http://camijaaa.blogspot.com
Postat av: camijaa

haha märkte att jag skrev jennys porr bild.. menade porr blick!!!

2009-09-27 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0