Always where I need to be

Det blir inge Hassle. Jag får fria en annan gång helt enkelt... Men har lyckats planera dagen ganska bra ändå. Ska snart in och hämta bilen hos mamma. Vad ska jag göra? Jo, ska racea in till Södertälje och lämna in min sketna plattång och köpa en ny. Så himla skönt! Nu är det slut med det här ruffset som jag gått runt med i snart två veckor. T.o.m. så att jag kanske kan börja visa mig bland folk igen!? Kul! Efter detta har jag tänkt hinna med att sola en snabbis sen raka vägen till småskitarnas skola för upphämtning. Sen är det bara att se till att inte huset rivs vilket inte brukar vara nått större problem. Jag har dock inga planer inför kvällen.. och jag är liksom ledig imorgon också? Jag vill göra nått, känner på mig attt jag kommer bli rastlös. Bio kanske? Jag fick nog mersmak från i fredags.  Amanda



Undra om han är sugen på bio? Skadar ju inte at fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0