Midnight Skies

Jag älskar mitt jobb! Men bara ibland... vill ni veta när? När jag är ledig! Och denna dag är en av de dagarna. Och de är dagar som denna som får mig att inse hur skönt det verkligen är att sova. Det är nog bland det bästa jag vet faktiskt... Jenka kom igår med förslaget att vi ändå skulle ta vara på dagen och komma igång med träningen, så hon skulle ringa och väcka mig när hon vaknat. Nu har jag varit vaken i snart en och en halv timma och hon har fortfarande inte ringt. Jag har testat att ringa henne, men inget svar... Detta får mig att tro att Jenny faktiskt gillar att sova mer än mig, och det är det INTE många som gör. Men va fan, det är dags att gå upp nu... TELEFONTERROR!!!!  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0