Rubriker är överskattade... Bara läs!

Eftergårdagens åttatimmars pass på jobbet blev en spontan biokväll istället en spontan utekväll. Och "en" öl blev visst ett par fler och rätt som det var sitter jag och Camilla med fyllemat från donken i en svarttaxi hem med en stackars man från Lettland som tror att han gjort ett av sina bästa affär på länge. 300 kronor från Stockholm till Södertälje är INTE en bra affär! Men det berättade vi inte... Hur som, nu sitter jag här och ser allmänt förstörd ut med ruffsigt hår och stora påsar under ögonen och ska strax bege mig mot jobbet. JIPPIE!  Amanda

OBS! Jenka och Camilla kom på en av de bättre ideerna jag hört på länge... alkolås på mobilen! Nobelpris nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0