Skärpning!

Igår gick jag ut igen... vilket betyder att jag jobbat bakis två gånger på tre dagar. Det är INTE okej! Eller det är ju egentligen värt det, körde en riktig barrunda igår som faktiskt var väldigt trevlig! Men för att komma till saken så kom jag idag på att jag måste skärpa till mig. Alla dessa sena nätter gör att jag blir rent ut sagt otrevlig på jobbet, vilket inte alltid är poppis. Och idag sa en kille på jobbet som knappt aldrig pratar annars att jag såg sliten ut. Det var då det slog mig! Jag ska vara så pass snäll mot min kropp och plånbok att jag ska stanna inne inte bara en dag, inte två, inte en vecka, utan TVÅ veckor! Det ni... Eller. Vi ska vara realistiska, det är ju faktiskt fult att ljuga. EN vecka! Taggad till tusen.. Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0