Back in Sweden!

Camilla har ju varit och glassat i Miami i två veckor nu, men igår kom hon tillbaka till vårat kära Sverige. Och jag förstår att hon längtat, jag menar... titta på vädret. Hur kan man inte älska det? (IRONI) Hor som helst.. idag pratade jag med henne. Och som många andra samtal med henne, och många andra, framstår jag lätt som smått korkad fast jag såklart inte är det.

Camilla: Har du sett mina bilder på späckhuggaren?
Amanda: Dina bilder på vadå?
Camilla: SPÄCKHUGGAREN!
Amanda: Vadå, menar du fisken?

























Visst är de söta? Vill man inte bara krama dom? Även dessa människor kan vara lite smått korkade, ganska ofta faktiskt, det känns bra:)  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0