Can't pretend here comes the end...

Kanske var dags för en uppdatering nu då.. men vet ni, jag skyller på helgen! Jag måste börja bli gammal för jag klarar inte av lika mycket festande längre. Ligger hemma sliten i flera dagar efter. Det var bättre när man var ung! Nej men har faktiskt hunnit med att jobba en hel del också, men nog om jobbet.. jag är ju faktiskt ledig ett par dagar nu. Väldigt efterlängtat kan jag säga men nu när jag sitter hemma kommer jag på att det inte alls är någon nytta att vara ledig om ingen annan är det.. suck! Plus att jag har hela huset för mig själv ett par dagar, det börde väll utnyttjas? Men så är mitt konto för tillfället helt länsat.. hur nu det kommer dig? Även här är det nog helgen som är boven. Åååhh..  Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0