We shared a moment that will last till the end

Kom precis hem från hålan Nykvarn, varför kan man ju undra? Nej jag gillar det faktiskt.. hur som var jag där och gav min kära vän Jenny lite stöd. Varför fick jag tydligen inte säga, så jag länkar istället.
  Skrev i tidigare inlägg att det inte är någon idé att vara ledig när ingen annan är det, men jag har ångrat mig lite efter dessa dagar. Det är ganska skönt! Imorgon är min sista lediga dag i veckan, så den tänkte jag vekrligen ta vara på. Hur vet jag inte men ta vara på den det ska jag. Jag har blivit lite sugen på utgång i helgen trots jobb. Sandra och Ella + co. är ute och släpper lös i huvudstaden. På en torsdag!? Hhhmm... Amanda



Vet att bild + rubrik inte alltid passar till inläggen nu för tiden, men WTF!?


Kommentarer
Postat av: i love love

MEN BILDEN OCH TEXTEN passar ihop med varandra jävligt bra :D så himla vackert

2009-09-04 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0