Norway or no way, right?

Sandra tror att bloggen kommer gå under... men icke, det ska den verkligen inte. Nu är det min tur att ta över känner jag. Ska nog få henne att uppdatera både en och två gånger från India också. Har hört att det finns datorer OCH internet även där borta så hon har inga ursäkter.
  Här borta i Norway flyter allt på som vanligt. En liten detalj som är annorlunda skulle i så fall att det inte blivit så mycket jobbande på sistone. Men men, det är småpotatis. Dock ska min sambo lämna mig för hemlandet ett par dagar. Det känns lite tråkigt, men jag ska nog överleva. Kan hon, kan jag. Nu ska jag lyxa till det lite, det är ju ändå söndag. Sen.. film/sova. Jag gillar livet här på kollektivet.  Amanda



Nu hade jag velat få in lite bilder men eftersom det inte är meningen att jag ska blogga funkar det inte.. en annan gång kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0