amanda who?

Jag hade velat börja inlägget med "hej bloggen", det skulle kännas så naturligt. Men tycker inte vi ska överdriva nu i början av min comeback. Att berätta vad som hänt sen sist skulle sluta i världens längsta inlägg.. och det vill vi ju inte. Jul i Sverige, nyår i Oslo, ja det är väll det i stora drag. Resten är hemligstämplat. Igår var det dock gayklubb som gällde, first time. Och kul var det. Kvällen toppades med böghångel som Jenny så gärna ville få det till. En vanlig natt i Oslo helt enkelt? Jag gillar livet i Oslo, jag skulle t.o.m. kunna dra till med att jag älskar det. Yes, det var allt. Amanda


Kommentarer
Postat av: camijaa

OMG AMANDA UPPDATERAR.... DE BLIR SNÖSTORM IMORRN ALLTSÅ...

2010-01-10 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0