Det bästa matdagen ever?

Jag har haft det sjukt tråkigt de senaste dagarna. Jag har inte kunnat prata, inte kunnat äta, ingenting.. Och när man varken kan prata eller äta blir livet himla trist. Därför kände jag att idag var dagen att få ändring på detta. De må göra ont men idag ska jag fan äta. Så tänkte jag iallafall imorse. Och såhär ser alltså min matdag ut: till frukost blev det en brustablett/verktablett med mosad banan, till lunch lyxade jag till det lite med en burk barnmat och till middag väntas det bli fiskbullar med... hmmm ingenting? Jag tror det var efter frukosten som jag insåg att jag faktsikt inte kan äta precis vad jag vill riktigt än. Men äter, det gör jag. Och bara det är ju ett jättekliv framåt. Det är iallafall det jag försökte intala mig själv när jag skulle få i mig den där barnmaten. Äsch jag ska inte klaga, om ett par dagar är jag på topp igen. Och OM jag ska äta då, för att inte tala om prata. Oj oj oj vad jag ska prata. Ni som känner mig vet ju att prata är nått jag är ganska bra på, försök då förstå att jag varit tyst i snart en vecka. Detta är nått jag måste ta igen. Umgås med mig gör man nu på egen risk!  Amanda



Mitt mål är att kunna äta nått i denna stil på Ellas födelsedag vilket är IMORGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0