Jag har ingenting av värde, men min längtan är äkta. Det här är inte nästan utan det här är äkta. Du är inte ensam, bara envis.

Idag har jag vaccinerat mig, fixat malaria tabletter, varit på banken, fixat en ny mobil, minneskort och yada yada yada. Jag har fixat så mycket att det kändes som om jag fick GRYM resefeber i bilen hem. Fick panik. Finns fortfarande typ TUSEN saker som jag måste göra och ville bara hem och fixa ALLT. Men sen typ 5 minuter senare gick det över och kom på att fan vad skönt att det ska bli när all stress är över. Kvällen spenderade jag hemma hos Sara. Kommer sakna den tokfian grymt mycket! Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi hade tur att vi fick några dagar från att ja kom hem tills att du åker. Du kommer ha de grymt så slår vi på stort när du kommer hem :D pusssss

2010-01-29 @ 14:31:44
URL: http://nittitalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0