Sommar cravings

Ligger och kollar på sommarens emmabodafilmer. Ååh vilka sommarcravings man får. Finns så sköna videos. Speciellt en. Ella ligger däckad rakt på scenområdet. Kanske inte ni tycker låter så kul. Men skrattar varje gång jag ser den. Helt pladask ligger hon ned medans folk omkring henne bara går förbi. Helt normalt liksom. Finns världens roligaste historia bakom. Men samma där. Tror det mest är Ellan och jag som skrattar åt den. När det kommer så mycket snö som idag vill man väll inte ha annat än sommar. Sena sommarkvällar då man bara kan sitta i en park och dricka vin eller festival dagar. Det och mornar när man varit ute på krogen i Sthlm och man kan se hur solen börjar gå upp. Det vill jag ha just nu. Känns så skönt att när jag lämnar Sverige på söndag kan jag tänka att när jag kommer tillbaka kommer det vara exakt så. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0