Start me up

Igår var jag ute och sprang. Sen yoga på det. Och vet ni vad jag ska göra nu, ut och springa igen. Tänkte att jag skulle chilla med tränandet innan Indien men sen kom jag på. Hur fan ska jag springa ifrån alla lösa tigrar? + Att jag lovat Ella att göra henne en tjänst för att hon gjorde mig en i lördags. Och det kan ju vara allt möjligt. Kanske rädda henne från någon farlig fisk, en elak Indie, vara wingman, döda en farlig orm eller varför inte som jag sa tidigare rädda henne från en lös tiger eller kanske ko. Som ni ser så räknar jag med att rädda henne. Tror jag måste ligga i lite med träningen ist för att chilla. Nu ska jag öva snabbhet. Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0